اخبارخارجی

مصدومیت د لا توره هافبک آمریکایی درست قبل از جام جهانی

به گزارش اهل ورزش مصدومیت د لا توره هافبک تیم ملی آمریکا کمتر از یک ماه مانده به شروع جام جهانی باعث نگرانی کادر فنی آمریکا شده است.

به گفته باشگاه او سلتاویگو، دلا توره از ناحیه پای چپ آسیب دیده است. هافبک آمریکایی حداقل تا سه هفته دور از میادین خواهد بود، که از نظر تئوری باعث می شود که او درست قبل از جام جهانی بازگردد.

مصدومیت د لا توره

مصدومیت این هافبک یکی از چندین نگرانی برای تیم ملی آمریکا درست قبل از جام جهانی است. مت ترنر در شکست آرسنال مقابل PSV در لیگ اروپا بازی را به دلیل مصدومیت جزئی از دست داد، در حالی که تایلر آدامز در باخت اخیر لیدز برابر فولام زمین بازی را ترک کرد و ممکن است در بازی شنبه مقابل لیورپول غایب باشد.

بر اساس سونوگرافی انجام شده توسط خدمات پزشکی باشگاه، لوکا د لا توره، هافبک آبی آسمانی ها، از پارگی فیبریل درجه یک در عضله دوسر ران پای چپ خود رنج می برد. و حدود سه هفته از میادین دور خواهد ماند.”

مصدومیت د لا توره

غیبت بالقوه دلا توره ضربه بزرگی به ترکیب یازده نفره ابتدایی تیم ملی آمریکا نخواهد زد، اما شاید تنها گزینه خوب آنها برای تعویض را از آنان سلب کنند. د لا توره نزدیکترین جایگزین برای یونس موسه است که خودش امسال با مشکلات مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است.

ایالات متحده آمریکا. لیست رسمی جام جهانی خود را در رویدادی در نیویورک در 9 نوامبر اعلام خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا