اخبارخارجی

عبور موفقیت آمیز آاس رم از ایستگاه اول با حداقل اختلاف

آاس رم در هفته اول سری آ میهمان سالرنیتانا بود.

سه مهاجم خط حمله رم یعنی آبراهام ، دیبالا و به خصوص زانیولو ، راه دروازه سِپه دروازه بان سالرنیتانا را گم کرده بودند، رم با تک گل کریستانته به سه امتیاز این بازی رسیدو باعث عبورموفقیت آمیز آاس رم در هفته اول شد، مهاجمان این تیم چند موقعیت مسلم گلزنی را در این دیدار هدر دادند.

عبور موفقیت آمیز آاس رم

برایان کریستانته تنها گل بازی را در استادیوم آرچی به ثمر رساند، پس از اینکه حرکت او از لبه محوطه جریمه در اواسط نیمه اول از دروازه حریف به گوشه ای دورتر منحرف شد.

شاگردان ژوزه مورینیو موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشتند، با این حال ، با برخورد توپ پائولو دیبالا به تیرک دروازه و از دست دادن دو موقعیت دیگر، نیکولو زانیولو و ریک کارسدورپ نیزدرحالی زمین را ترک کردندکه متعجب بودند که چرا نتوانستند گل بزنند.

 

در شبی که برایان کریستانته گل تعیین کننده جالوروسی ها را به ثمر رساند ژوزه مورینیو در استادیوم آرچی با خبرنگاران صحبت کوتاهی کرد و گفت: از همه چیز این بازی خوشم آمد اما دوست داشتم با نتیجه 3-0 یا 4-0 برنده شویم. مشاهده کردیم تیم بعد از زدن گل کاملا آگاه بود که بازی تمام نشده است. تیم با بلوغ کافی کاملا بر جریان مسابقه کنترل داشت. معمولا وقتی چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست می دهید، بازی برخلاف میل شما تمام می شود اما این بار حتی به زحمت هم نیفتادیم. دیبالا و زانیولو می‌ توانستند هر کدام چند گل بزنند، اما نمی‌ توانم بگویم که فوق العاده نبودند.

مورینیو: البته که دوست دارم مثل منچسترسیتی، لیورپول و چند باشگاه ایتالیایی، مهاجمانی هم سطح داشته باشم،مورینیو با کنایه به مدیران رم تاکید کرد که به بلوتی نیاز دارد.

سالرنیتانا نسبت به سال گذشته تیم کاملا متفاوتی است. طی دو تا سه هفته آینده، سالرنیتانا تیم فوق العاده ای خواهد شد. از نتیجه راضی هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا