اخبارخارجی

اسطوره رئال مادرید پنج دروازه بان برتر خود را نام برد

کاسیاس:کورتوا بهترین دروازه بان دنیاست

به گزارش اهل ورزش ایکر کاسیاس، اسطوره رئال مادرید، تیبو کورتوا را بهترین دروازه بان جهان می داند، اما جایی برای آلیسون در بین پنج دروازه بان تیم برتر خود پیدا نکرده است.

کاسیاس:کورتوا بهترین دروازه بان دنیاست

وی که سابقه یک مقام قهرمانی جام جهانی را در کارنامه خود دارد، 16 سال به یاد ماندنی را به عنوان یک ستاره بزرگ در سانتیاگو برنابئو گذراند، بهترین دروازه بانان حال حاضر دنیا را از نگاه خودش را انتخاب کرد. این ستاره ها که در تیم های رئال مادرید،منچسترسیتی، اتلتیکو مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ به دفاع از تورهای دروازه خود می پردازند همگی امتیاز لازم را برای حضور در لیست پنج نفره این اسطوره سابق تیم رئال مادرید دریافت می کنند، اما چند مورد قابل توجه در این لیست وجود دارد.

کاسیاس پنج بازیکن برتر خود را با ترکیب 433 چیده است، ملی‌پوش سابق اسپانیا که در سال 2010 کاپیتان کشورش بود و در سال 2010 به افتخار قهرمانی در رقابت های جام جهانی دست یافت، با این بازیکنها همراه شد:

1. تیبو کورتوا (رئال مادرید)

2. ادرسون (منچستر سیتی)

3. یان اوبلاک (اتلتیکو مادرید)

4. مارک آندره تراشتگن (بارسلونا)

5. مانوئل نویر (بایرن مونیخ)

کورتوا بازیکن بلژیکی فصل گذشته به رئال مارید کمک کرد تا در لالیگا و لیگ قهرمانان به مقام قهرمانی دست یابد، ادرسون در منچسترسیتی توانست عنوان قهرمانی در لیگ برتر را کسب کند و نویر نیز با بایرن یک قهرمانی دیگر در بوندسلیگا را به دست آورد.

ادوارد مندی از چلسی در سال 2021 به عنوان بهترین دروازه بان یوفا انتخاب شد، اما از لیست کاسیاس کنار گذاشته شد، در حالی که آلیسون همچنان در لیورپول نگاه ها را به خود جلب کرده و گزینه اصلی برزیل برای شماره یک بودن در دروازه باقی مانده است نیز در ترکیب کاسیاس جای ندارد.

ارزش دروازه‌بان‌ها  توسط مربیان در سرتاسر جهان به خوبی شناخته می‌شود، و پول زیادی روی گزینه‌های قابل اعتماد سرمایه‌گذاری می‌شود که می‌توانند وظیفه حفاظت از چارچوب دروازه برخی از جاه‌طلبانه‌ترین باشگاه‌های دنیا را به خوبی انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا