اخبارخارجی

منچستریونایتد همچنان منتظر فرانکی دی یونگ است

منچستریونایتد هنوز با نمایندگان فرانکی دی یونگ در تماس است و امیدوار است که این بازیکن را قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به اولدترافورد بیاورد .

قرارداد خرید کاسمیرو هافبک رئال مادرید در آخر هفته توسط یونایتد تایید شد و این بازیکن برزیلی قبل از پیروزی دوشنبه شب مقابل لیورپول به هواداران معرفی شد.

یونایتد هفته گذشته پس از اینکه اریک تن هاخ، دید تیمش در دو بازی اول فصل لیگ برتر شکست خورده بود،اقدام برای انتقال کاسمیرو انجام شد و از آن زمان، این بازیکن 30 ساله را “سیمان بین سنگها” در ترکیب تیمش توصیف کرد. 

کازمیرو در برخی موارد به‌عنوان خرید جایگزین برای دی یونگ دیده می‌شد، اگرچه دی یونگ هدف شماره یک تن هاخ برای پنجره تابستانی باقی می‌ماند.

نیاز یونایتد به یک هافبک بازی سازکه بتواند از عقب زمین رو به جلو دریبل بزند در بازی‌های ابتدایی آن‌ها مشهود بوده است و کاسمیرو نیز به وضوح این خلأ را پر نمی‌کند.

جدایی دی یونگ از بارسلونا به دلیل مشکلاتی در مورد دستمزدهای معوقه برای کل پنجره نقل وانتقالات متوقف شد و بارسلونا به صراحت اعلام کرد که دی یونگ برای ماندن باید تصمیم بگیرد یا باشگاه را ترک کند یا با شرایط کاهش دستمزد قرارداد امضا کند و در حال حاضر آنها نمی توانند همه خریدهای جدید خود را ثبت کنند.

ژول کونده در حال حاضر قادر به حضور در لیگ نیست، در حالی که آنها همچنین منتظر تکمیل قرارداد برای مارکوس آلونسو از چلسی هستند. بارسلونا همچنین در مورد تمایل به جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی سر و صدای زیادی کرده است، اگرچه قهرمان لیگ برتر در حال حاضر نسبت به فروش این بازیکن پرتغالی مقاومت نشان می دهد.

بارسلونا همچنین در تلاش است تا تعدادی از بازیکنان دیگر را برای کاهش دستمزد خود، یعنی بازیکنانی مانند پیر امریک اوبامیانگ، ممفیس دیپای، ساموئل اومتیتی ​​و سرجینو را در لیست مازاد قرار دهد اما می توان فهمید که حتی در حالی که دی یونگ علناً اعلام کرده قصد جدایی ندارد. او دوست دارد در بارسلونا بماند،اما روابط بین بازیکن و باشگاه در پشت صحنه تیره شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا