اخبارخارجی

رسمی؛ لوکاس پاکتا به وست هم پیوست

پاکتا آماده آغاز ماجراجویی در لیگ برتر _لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی با 43 میلیون یورو + 17 میلیون یورو پاداش از لیون به وستهم پیوست.

پاکتا در انتقالی به ارزش 60 میلیون یورو راهی وست هم یونایتد شد.

وست هم اعلام کرد رکورد نقل و انتقالات خود را با جذب لوکاس پاکتا شکسته و با این بازیکن 25 ساله قراردادی 5 ساله با قابلیت تمدید برای سال ششم امضا کرده است. به گزارش منابع غیر رسمی، لیون از فروش پاکتا 43 میلیون یورو دریافت می کند که این رقم با احتساب پاداش ها می تواند تا 60 میلیون یورو نیز افزایش پیدا کند. گفتنی است هافبک سابق میلان تاکنون 33 بار برای تیم ملی برزیل به میدان رفته و موفق شده در این تعداد بازی 7 گل به ثمر برساند.

به گزارش منابع دیگری مثل اکیپ، ارزش این انتقال با احتساب پاداش ها کمی بیش از 60 میلیون یورو خواهد بود. گفتنی است پاکتا که فردا 25 ساله می شود، تاکنون برای تیم ملی برزیل آمار 7 گل زده را از خود ثبت کرده و 15 درصد از رقم انتقال او نیز سهم میلان، باشگاه سابقش خواهد شد.

این درحالی است که این مذاکرات احتمال داشت لغو شود، به نظر می رسید وستهام قادر به برآورده کردن خواسته های سنگین لیون نیست، اما مذاکرات در طول شب در تلاش برای دستیابی به توافق ادامه داشت.10

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یک =

دکمه بازگشت به بالا