اخبارخارجی

شوک به اتلتیکو؛ گریزمان می‌خواهد جدا شود؟

جدایی گریزمان از اتلتیکو_آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید، از شرایطش در این تیم چندان راضی نیست.

گریزمان در چند هفته اخیر از ترکیب اصلی اتلتیکو کنار گذاشته شده و شایعات بسیاری در این باره مطرح شده است.
بسیاری معتقد هستند که این درخواست مدیران اتلتیکو از دیه‌گو سیمئونه بوده است تا آنها مجبور به پرداخت مبلغی که پیش از این با بارسا توافق کرده بودند نشوند، چرا که پرداخت این مبلغ منوط به حضور این بازیکن در 50 درصد از دقایق دیدارهای این تیم است.
حالا روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده است که این گریزمان از مدیران اتلتیکو خواسته تا موقعیت و شرایط او را به درستی در این تیم شرح دهند و مشخص کنند که دقیقا چه برنامه‌ای برای حفظ او دارند.
این روزنامه همچنین خبر داده است که این ستاره فرانسوی در حال بررسی شرایط ترک اتلتیکو در فاصله چند ساعت تا پایان پنجره نقل و انتقالات است، اتفاقی که می‌تواند شوک بزرگی برای این تیم و سیمئونه باشد.

او به وضوح به مدیران این باشگاه اعلام کرده است که دوست ندارد صرفا به خاطر بندی که در قراردادش گنجانده شده و توافقی که بین مدیران این دو باشگاه صورت گرفته تحت فشار شدید قرار بگیرد و در فصلی که قرار است جام جهانی 2022 قطر در اواسط آن برگزار شود، مجبور به نیمکت‌نشینی باشد.
این موضوع از اهمیت بسیاری برای او برخوردار است و او امیدوار است که شرایط سختی که در چند هفته اخیر در واندا متروپولیتانو تجربه کرده است هرچه زودتر برطرف شود، در غیر این صورت او آماده است تا تصمیم‌های دیگری بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفت =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا