اخبارخارجی

گرت بیل:گلزنی در مسابقات بزرگ کار من است

به گزارش اهل ورزش گرت بیل پس از اینکه لس آنجلس اف سی را به اولین جام MLS باشگاه با گل تساوی دیرهنگام رساند، اعتراف کرد که در گلزنی در مسابقات بزرگ مهارت دارد.

بیل گل تساوی خیره کننده دقیقه 128 را در فینال جام MLS روز شنبه به ثمر رساند و قبل از اینکه لس آنجلس اف سی در ضربات مقابل فیلادلفیا یونیون پیروز شد، نتیجه را 3-3 مساوی کرد.

جام قهرمانی در دستان گرت بیل

وی گفت:خوب است، گلزنی در فینال ها همیشه خوب است. به نظر می رسد من در انجام آن مهارت دارم!”این بزرگ است. برای باشگاه و برای هواداران مهم است. ما 10 نفره بودیم، واقعاً به نظر نمی رسید که چیزی از بازی به دست آوریم. به همه افتخار می کنیم که به فشار و جنگیدن ادامه دهند.””به دست آوردن گل برای کمک به تیم خوب بود. در چه رتبه ای قرار می گیرد؟ من خیلی مطمئن نیستم اما این یک احساس عالی است!”

مطلب مرتبط:آیا لس آنجلس اف سی برای قهرمانی به گرت بیل نیاز دارد؟

ضربه قیچی برگردان گرت بیل مقابل لیورپول

گرت بیل برای گلزنی در لحظات بزرگ حرفه ای ساخته شده است و چندین بار در دوران حضورش در رئال مادرید این کار را انجام داده است. مهم‌ترین گل وی، در لیگ قهرمانان اروپا  و در پیروزی رئال مادرید مقابل لیورپول در سال 2018بود که موفق شد دو گل به ثمر برساند، از جمله یک ضربه معروف قیچی برگردان که باعث حیرت و شگفتی همگان گردید و خاطره ای زیبا در ذهن هواداران مادرید گذاشت.

جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در دستان گرت بیل

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + دو =

دکمه بازگشت به بالا